ÖSYM ve Gazi üniversitesi tarafından paylaşılan takvimde İş Yeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Sınavı ve Başvuru tarihi belirlendi. İSG başvurular ne zaman ? İSG başvuru ücreti ne kadar? İSG geç başvuru tarihi ne zaman? tüm detaylar Son kamu haber‘de İşte detaylar…
2026 İSG/1 Sınav tarihi, 16 Mayıs 2026 yapılacaktır.
İSG/1 sınav başvuru tarihleri, 20 – 27 Mart 2026 arasında alınacak.
İSG/1 geç başvuru tarihi ise, 4 Nisan 2026 alınacak.
İSG/1 sınav açıklama tarihi, 30 Mayıs 2026 yapılacak
*Gazi üniversitesi , 2026 İSG/1 Sınav hakkında değişiklik yaparsa yazıda güncelleme yapılacaktır.
İSG Sınav tarihi, 06 Aralık 2026 yapılacaktır.
İSG Sınav başvuru tarihleri, 16.10.2026 – 26.10.2026 arasında alınacak.
İSG geç başvuru tarihi ise, 04.11.2026 alınacak.
Adaylar, başvurularını elektronik ortamda ÖSYM Başvuru Merkezleri aracılığıyla veya bireysel olarak ÖSYM’nin https://ais.osym.gov.tr internet adresinden veya ÖSYM Aday İşlemleri Mobil uygulamasından yapabileceklerdir.
ÖSYM ve Gazi üniversitesi tarafından ilk yapılan duyuruda, İSG Sınavı ücretinin belli olmamakla birlikte İSG klavuzu yayınlandıktan sonra belli olacaktır (2.070 TL tahmin) . Adaylar, başvuru sürecinde ücret yatırarak sınava girmeye hak kazanacaklardır.
Sınav Saati: 10.15 (Adayların en geç 10.00’da sınav binasında olması gerekir).
Soru Sayısı: 50 Adet Çoktan Seçmeli Soru.
Sınav Süresi: 75 Dakika.
Baraj Puanı: Sınavdan başarılı sayılmak için en az 70 Puan (35 Doğru) almanız gerekir. (Yanlışlar doğruyu götürmez).
Türkiye genelinde 10 farklı şehirde gerçekleştirilecek olan İş Yeri Hekimliği, İş Güvenliği Uzmanlığı ve Diğer Sağlık Personeli Sınavı, aşağıda belirtilen sınav merkezlerinde yapılacaktır.
Ankara
Adana
Antalya
Bursa
Diyarbakır
İstanbul (Anadolu Yakası)
İstanbul (Avrupa Yakası)
İzmir
Samsun
Sivas
Trabzon
TRABZON 650 VAN
İsg Sınavı tek bir yilda yapılması kötü olmus. Bilgileri için teşekkürler
isg sınavı aralıkta değilde yaz ayında yapsalar keşke
isg sınav bilgileri için teşekürler güzel bir haber sitesi
isg başarı paunı hala 70 mi ?
isg sınavları çok pahalı acaba indirim olmaz mı ?